donderdag 10 januari 2013

Work in proces....

Vandaag  maar eens wat anders dan haken.
Gewoon vanmorgen mijn naaimachine op tafel gezet en de bak met onafgemaakte projecten erbij gepakt...
Je komt er dan natuurlijk altijd achter dat je net een kleurtje garen niet in huis hebt en dus...weer terug in de bak :) maar gelukkig kon ik ook eindelijk deze "liefdevolle" vlaggenlijn afmaken.

Mooi op tijd....volgende maand is het natuurlijk alweer Valentijnsdag ;) of gaat er binnenkort nog iemand trouwen?

2 opmerkingen:

  1. Hoi Inge en Natasja,
    Ik ben volger van jullie blog, daarom nodig ik jullie uit op mijn nieuwe blog als jullie het leuk vinden!
    http://haakmaatje.blogspot.nl/
    Groet, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Monique,

      Leuk dat je ons volgt...we hebben ons ook bij jou aangemeld :)...leuke projecten haak je trouwens!!

      Verwijderen