woensdag 29 december 2010

Bijbelhoezen

We liepen al een tijdje rond met het idee om hoezen te maken van tafelzeil. Ook vonden we dat we onze opbrengst best wel konden koppelen aan een goed doel....na wat fleurig brainstormen kwamen we uit op het maken van Bijbelhoezen van tafelzeil waarvan een deel van de opbrengst gaat naar een babyhuis in Mozambique http://www.ruama.org/.


Het was even een gepuzzel hoe we de hoezen gebruiksvriendelijk konden maken. Maar we zijn nu uitgekomen bij een handig te maken en handig in gebruik modelletje.

Een dorpje verderop zit een de eigenaresse van http://www.tafelzeil.com/ . Na haar even gesproken te hebben over de telefoon, mochten we een bezoekje brengen aan haar magazijn.....echt een enorme hoeveelheid tafelzeil van de meest prachtige motieven !!!!



Ook hoezen voor de Jongerenbijbel





9 opmerkingen:

  1. Wauw, dat is ERG gaaf. Waar ga je ze verkopen en wat zijn de afmetingen van de 2e van onder? Ik heb belangstelling!!
    Laat maar even weten via mijn mail:
    hannie at lilalime . nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi lila lime...

    Ik heb je even een mailte gestuurd :)

    Groetjes,
    Fleurige Fleur

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een vet goed idee om bijbelhoezen te maken.
    Ze zijn prachtig!
    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel! Jullie maken ook fleurige dingen!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hier word ik vrolijk van zeg! Ga direct even op die site kijken :)
    Groetjes Michaja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo,
    Ik ben Lydia Havenaar.
    Ik heb een vraag, ik zoek al heel erg lang naar een patroon van een gehaakte bijbelhoes. Waar kan ik die vinden?
    Groetjes Lydia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wij hebben er ook een keertje eentje in opdracht gehaakt...patroon hebben we zelf samengesteld en hangt natuurlijk af van het formaat Bijbel.
      Mocht je daar vragen over hebben dan kun je mailen naar info@fleurigefleur.nl
      Groetjes!

      Verwijderen
  7. Oja, mijn mailadres is:
    lydiahavenaar@hotmail.com ;)

    BeantwoordenVerwijderen