dinsdag 1 januari 2013

Square a day 2013

Wij wensen jullie allemaal een creatief, gezond, gezellig, inspirerend en gelukkig 2013 toe!!
 
Om het jaar maar gelijk creatief te starten hebben wij een projectje bedacht voor 2013.
Wij starten het "Square a day" project.
Elke dag haken wij een vierkantje. Dit kan gebaseerd zijn op een "Granny Square" maar het kan ook een vierkantje zijn met een bepaalde haaksteek, kleur of iets anders wat we tegenkomen/uitdenken :). We gaan zoveel mogelijk proberen om de bron van het vierkantje erbij te vermelden!
 
 
Dit vrolijke vierkantje is heb ik gevonden uit een jaren '70 boek: "Het nieuwe Handwerkboek"
 
 
 
 Wij haken samen aan dit project.
De ene keer zullen jullie een vierkantje zien van Inge en de andere keer van Natasja.
 
Ik mocht vandaag de aftrap geven :).
Natasja


2 opmerkingen:

  1. Ha.. een goed begin voor het nieuwe jaar:)
    Ik heb er géén spijt van gehad, altijd met plezier gedaan vorig jaar!
    Dus... veel succes ermee!!
    Ik ben nu ijverig bezig met het in elkaar haken én.. dat is ook nog een leuk karweitje! Heerlijk graaien tussen al mijn vierkantjes, van: welke zal ik nu weer eens nemen!
    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb ff gespiekt bij je jaarverzameling; erg gaaf!!! Ben benieuwd naar het resultaat wanneer alle vierkantjes in elkaar zitten :).

      Verwijderen